Wednesday, October 5, 2011

გზაში....

            გაგვწყდა ქანცი მე და ნაირას...
ნაირა თბილისელია, კერძო სკოლაში "სადუნი"გერმანულის მასწავლებლად მუშაობს... ერთად მოგვიწია გერმანიაში გამგზავრება და ორი კვირის გატარება გერმანულის მასწავლებელთა ინტერნაციონალურ  ჯგუფთან ერთდ.
            ჩეხეთში პრაღის აეროპორტში თითქმის 9 საათი ვიყურყუტეთ, ზეპირად დავილახსოვრეთ თვითოეული მაღაზია თუ გასასვლელი, ხან გვეძინა, ხან დავდიოდით, ხან გვშიოდა და ხან გვციოდა, მაგრამ უბედნიერესი საათები იყო პირადად ჩემთვის, რადგან წინ გერმანია მელოდებოდა, ჩემი საყვარელი ქვეყანა და 2 კვირიანი ნაყოფიერი სემინარები გიოტინგენის გოეთე-ინსტიტუტში.
           ფრანკფურტში ჩემი ქართველი მეგობარი დამხვდა ოჯახთან ერთად, მიგვაცილეს მატარებლამდე, საჩუქრებიც გადმომცეს ჩემი პატარებისთვის და გავემგზავრეთ გიოტინგენში

ჩეხური ბროლი პრაღის აეროპორტში

გიოტინგენის ცენტრი-გენზელიზელი
მე და ჩემი დიასახლისი 

ბულგარელი ცანკა და საქართველოს დროშა
მასპინძელი ოჯახის ეზოში :-)

მე ნაირა და ეკატერინა

No comments:

Post a Comment